Navigatie

Waarom een lockerkast niet kan ontbreken in uw nieuwe kantoorinrichting

2021-01-29

Leestijd: 3 minuten

Juist nu iedereen momenteel thuiswerkt, is het hét moment om uw kantoorinrichting flink onder handen nemen voor de periode ná deze pandemie. De periode dat uw medewerkers weer regelmatig terug naar kantoor keren. We zien dat lockerkasten flink aan populariteit winnen binnen nieuwe kantoorinrichtingen. Maar waarom kan zo’n lockerkast niet ontbreken in uw nieuwe kantoorinrichting? We vertellen u het in dit blog.

Houten lockerkasten in uw nieuwe kantoor plaatsen

Het kantoor als ontmoetingsplek

Het was voornamelijk noodzaak, want met lichte tegenzin betrokken we begin vorig jaar massaal onze thuiswerkplekken. Van die tegenzin is echter weinig over. Het lijkt er namelijk op dat ook ná de pandemie een groot deel van de thuiswerkers, een deel van de week thuis blijft werken. Het kantoor wordt in dit geval vooral opgezocht voor overleg, afwisseling en ontmoetingen met klanten of collega’s. De kantoortuinen zoals we die al die tijd gekend hebben, verdwijnen, terwijl het kantoor juist meer als ontmoetingsplek ingericht wordt. Vol stiltewerkruimtes, ontmoetruimtes en… flexwerkplekken.

Wilt u uw kantoorinrichting niet volledig op de schop nemen, maar wel aanpassen aan de anderhalvemetersamenleving? Lees dan ons blog Budgetvriendelijke aanpassingen voor uw kantoor bij de anderhalvemetereconomie.

Flexwerken en lockerkasten als nieuwe trend

Flexwerken zorgt ervoor dat een groot deel van de werknemers geen eigen werkplek meer heeft op het kantoor. Aan het begin van de werkdag neemt iemand een flexwerkplek in, waarna hij of zij deze aan het einde van zijn werksessie weer opgeruimd achter laat. De clean desk policy zal dus steeds belangrijker worden. En dat is ook meteen waar de lockerkasten om de hoek komen kijken.

Een clean desk met een lockerkast

Want zeker als werknemers geen eigen werkplek meer hebben, is het wel zo fijn dat zij hun spullen ergens kunnen opbergen. En dus is de lockerkast onmisbaar. Met onze lockerkasten faciliteert u uw medewerkers in een persoonlijk kluisje, waarin zij hun laptop, papierwerk en andere werkzaamheden eenvoudig en veilig opbergen. Zo zorgt u voor een clean desk, terwijl tegelijkertijd vertrouwelijke documenten of waardevolle eigendommen niet voor het oprapen liggen.

Lockerkasten bij een flexwerkplek voor een clean desk

Lockerkasten: functioneel én stijlvol

Afhankelijk van het soort werkzaamheden dat uw medewerkers uitvoert – en de hoeveelheid spullen die hierbij komen kijken, kiest u voor een bepaalde grootte van de kast; onze lockerkasten kennen namelijk verschillende indelingen. En, helemaal fijn, is dat u de lockerkast geheel naar smaak kiest. Zo hebben we niet alleen blauwe of rode lockerkasten van metaal, maar ook industriële, zwarte lockerkasten en lockerkasten van hout, die bijvoorbeeld verkrijgbaar zijn met een witte kleur.

Bent u overtuigd en past een lockerkast óók in uw nieuwe interieur? Bestel uw nieuwe lockerkasten nú met hoge kortingen in onze webshop!

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.