- Bereikbaar via WhatsApp
- Bezoek onze uitgebreide showroom
- Levering in België! Voor zowel Particulier als Zakelijk
- 8.5 uit 236 beoordelingen
Officetopper Blog
Wilt u op de hoogte blijven van nieuws én tips rondom onderwerpen als ergonomie, akoestiek en productiviteit op de werkvloer? Dan bent u hier op de juiste plek. Op deze pagina verschijnen regelmatig nieuwe blogartikelen over uiteenlopende onderwerpen rondom uw kantoorinrichting. Lees alle artikelen hier - en neem regelmatig een kijkje om up-to-date te blijven.
-
Wat is een clean desk policy en waarom is het belangrijk voor jouw kantoor?
2025-07-04
Wil je meer rust en structuur op de werkvloer? Met een clean desk policy houd je werkplekken georganiseerd, veilig en professioneel. Ontdek in onze blog hoe je dit eenvoudig toepast in jouw kantoor.
Lees meer » -
Waar moet je op letten bij het kopen van een bureaustoel?
2025-06-05
Twijfel je over welke bureaustoel écht goed is voor jouw lichaam? In deze blog leggen we het helder voor je uit.
Lees meer » -
Waar let je op bij het kopen van een zit-sta bureau?
2025-05-23
Zit je veel achter je bureau en wil je gezonder werken? Ontdek waar je op moet letten bij het kiezen van een zit-sta bureau en creëer jouw ideale werkplek.
Lees meer » -
7 kantoorproducten die je werkdag fijner maken
2025-05-15
Wil je fijner werken zonder je hele kantoor te verbouwen? Met deze 7 praktische producten geef je jouw werkplek direct een upgrade!
Lees meer » -
Waarom investeren in goede akoestiek essentieel is voor elk kantoor
2025-05-08
Last van geluidsoverlast op kantoor? Dat gaat ten koste van focus en werkplezier. Ontdek de oplossing voor meer rust op de werkvloer.
Lees meer » -
Duurzaam kantoor inrichten? 8 tips voor een milieubewuste en gezonde werkplek
2025-04-10
Wil je jouw kantoor duurzamer én gezonder maken zonder grote investeringen? Ontdek 8 slimme tips waarmee je direct impact maakt op het milieu én het welzijn van je team.
Lees meer » -
5 tips voor een stijlvolle en functionele buitenruimte
2025-04-04
Wil je de buitenruimte van jouw bedrijf stijlvol en functioneel inrichten? Ontdek praktische tips en het beste buitenmeubilair om een professionele buitenomgeving te creëren.
Lees meer » -
Welke vergaderruimte past bij jouw bedrijf?
2025-03-26
Vergaderen saai? Niet als je de juiste ruimte kiest! Lees hoe je een vergaderruimte creëert die écht werkt voor jouw team.
Lees meer » -
De impact van RSI op uw productiviteit en werkplezier
2025-03-21
Last van stijve schouders of polsen na een dag werken? Deze blog laat zien hoe u RSI-klachten voorkomt én comfortabeler werkt.
Lees meer » -
Waarom afval scheiden op kantoor belangrijk is
2025-03-04
Afval scheiden op kantoor is niet alleen goed voor het milieu, maar kan ook kosten besparen en zorgen voor een nette werkomgeving. Ontdek waarom afvalscheiding essentieel is en hoe u dit eenvoudig kunt organiseren!
Lees meer »